0

Kosár

0 Ft

Az Ön kosara üres

Bejelentkezés

+36 30 563 7180

(naponta 8:30 - 22:30)

REKLAMÁCIÓ / SZERZŐDÉS ELÁLLÁS

Hogyan kell helyesen kitölteni a reklamációs űrlapot?

Minden előtt nagyon fontos elgondolkodni azon, mit vár a reklamációtól. Szeretne egy új terméket, alkatrészre van szüksége, egy javításra van szüksége (ha lehetséges), kedvezmény, vagy inkább a pénz visszatérítés. Az is fontos, rendelt-e nálunk egy érvényes EU adószámmal, vagy sem. Ha vásárolt tőlünk az üzleti nevében tevékenységek (azaz nem a végfelhasználó), akkor nem jogosult visszavonni a szerződést a törvényben előírt 14 napos időszakon belül, és az árukra vonatkozó garancia csak 12 hónap szokásos 24 hónap. Az is jó tudni, hogy ha ez javítható hiba a fogyasztói értékesítésben (azaz mint olyan rendes fogyasztó, aki nem vásárolt adószámmal) a panaszt lehetőleg a hibás alkatrész cseréjével, javításával vagy árengedménnyel oldják meg. Csak most Ha e megoldások egyike sem lehetséges, az árukat cserélik új darabra, és csak az utolsó lépés közeledik a visszatérítéshez.

Amennyiben a szerződéstől 14 napon belül (számítva a kézbesítéstől) eláll akkor: Vissza kell küldeni a terméket a megadott címre 14 napon belül a panasz létrahozásától. A vissza térítési cím el lesz küldve rögtön a panasz leadás után e-mailben A megrendelt terméket tisztán, sértetlenen és az originális csomagolásban kell vissza küldeni a feladónak, ellenkező esetben lehetséges, hogy nem fogjuk az egész összeget kompenzálni A szerződés elállás esetében a vissza küldési posta költség Önt terheli A reklamáció esetében a posta költség vissza utaljuk a vásárlónak, ha a reklamációt elismerjük A reklamáció elutasítás esetében a posta költség a vevőnek nem lesz kifizetve

Kérjük, írja be a rendelés számot

A rendelés szám a számlán és a megerősítő e-mailben található.

A rendelést sajnálatos módon nem találtuk, tessék ellenőrizni a rendelés számát

E-mail cím beírása